• +48 22 378-13-17

RETURURILE / RECLAMAŢII


Returnarea produselor comandate din eroare poate fi efectuată, de fiecare dată, doar după analizarea individuală a acestui tip de notificări de către Departamentul Servicii Clienţi sau de Consultantul Comercial. În caz de soluţionare pozitivă a solicitării de returnare, clientului i se poate aplica o plată adiţională în funcţie de valoarea bunurilor returnate, precum şi costurile eventuale de returnare a bunurilor către furnizor.

Produsele refabricate, precum şi cele importate la solicitarea specială a clientului nu pot fi returnate. În cazuri excepţionale produsul poate fi returnat după aplicarea unei taxe adiţional stabilite. În aceste cazuri vă rugăm să contactaţi biroul nostru pentru a stabili posibilitatea de returnare a acestor produse, precum şi costurile eventuale de returnare a bunurilor către furnizor.

Conform legii din data de 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului (Mon. Of. din 2014 poz. 827) Cumpărătorul care este consumator în sensul art. 221 din Codul civil are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica motivul, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produsului.

În dreptul polonez prin consumator se înţelege persoana fizică care efectuează cu antreprenorul acte juridice care nu sunt legate direct de activitatea economică sau profesională a acesteia.

RECLAMAŢII

În cazul în care constataţi că produsul este defect, s-a defectat sau avariat, acesta poate fi reclamat. Pentru toate produsele comercializate de noi se acordă garanţie şi aveţi toate drepturile de a schimba produsele defecte cu unele noi sau să vi se ramburseze suma achitată.

Mod de procedare:

  1. Contactaţi-ne prin mail (link) sau telefon şi descrieţi defecţiunea.
  2. Returnaţi marfa împreună cu bonul fiscal şi formularul de returnare la adresa companiei.

PDAserwis

Ul. Wyszogrodzka 24 09-100 Płońsk

Poland

Nu primim colete trimise către noi cu plata la livrare!

  1. Maximum în decurs de 14 zile de la primirea mărfii de către noi veţi primi răspunsul - de obicei în decursul a 2-5 zile lucrătoare.

În cazul în care Clientul magazinului va dori să se angajeze într-un litigiu legat de soluţionarea reclamaţiei mărfii, are posibilitatea de a utiliza metode extrajudiciare de soluţionare a litigiilor. Toate litigiile care decurg din contractul de vânzare pot fi soluţionate prin mediere prin intermediul mediatorilor din Centrul de Mediere al Curţii de Arbitraj pe pe lângă Camera Naţională de Comerţ din Varşovia, în conformitate cu regulamentul acestei Curţi valabil la data trimiterii solicitării de mediere.